poniedziałek, 23 września 2013

Recenzja: Prestige Active Lifting Kolagenowe płatki pod oczy

Na wstępnie chciałam was przeprosić za dość długą nieobecność, która związana była po części ze zmianą Internetu na bardziej szybszy i bez transferu…:). Jak widać dużo pracy przede mną , ale obiecuję wam, że nadrobię zaległości i postaram się w miarę czasu jak najszybciej dodawać posty .
Dzisiejszy post będzie o kolagenowych płatkach pod oczy, które pewnego dnia będąc w drogerii wpadły mi oko, a ,że zaciekawił mnie opis produktu, który miał niby rozjaśnić cienie ,nawilżyć i ujędrnić skórę wokół oczu….wzięłam go bez zastanowienia. jak już wcześniej wspomniałam  mam straszne fioletowe wory pod
oczami i nie są one spowodowane brakiem snu, lecz uwarunkowane genetycznie, dlatego stwierdziłam,że nic nie tracę kupując płatki,a prawdę mówiąc może nawet i zyskam jeśli je zastosuję .
Opis produktu:
Hydrożelowe płatki pod oczy z kolagenem, przeznaczone do zabiegów intensywnie nawilżających i dotleniających skórę pod oczami. Zawarte w płatkach składniki aktywne, przenikają do głębszych warstw skóry, dzięki czemu znacznie zwiększają jej napięcie oraz nawilżenie. Poprawiają jędrność i rewitalizują  wrażliwą skórę w okolicach oczu. Redukują opuchliznę i rozjaśniają cienie. Zawarty w płatkach kwas hialuronowy dodatkowo wygładza i odżywia skórę.
Moje wrażenia:
Po zastosowaniu moja skóra wokół oczu stała się bardziej odprężona, nawilżona i gładka w dotyku, niestety nie rozjaśniły one worów, z czego byłam bardzo rozczarowana, bo myślałam, że w końcu znalazłam właściwy produkt, który by zlikwidował choć po części te cienie. Cóż jedyny sposób jaki mi pozostaje to dobre zamaskowanie ich podkładami, kremami i innymi specyfikami.  Z pewnością polecam go osobą, które borykają się z suchą skórą wokół oczu.
Sposób użycia:
Wyjąć płatki z opakowania. Nałożyć na oczyszczoną skórę pod oczami. Pozostawić na około 30 minut, następnie zdjąć. Nadmiar żelu delikatnie wmasować.
A wy stosowałyście kiedyś te lub inne płatki hydrożelowe pod oczy? Polecacie jakieś?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz