piątek, 16 sierpnia 2013

Recenzja: Cienie do powiek by H&M Smoky Eyeshadow

W zasadzie nigdy nie malowałam oczu, bo nie umiałam ,ale stwierdziłam,że muszę to zmienić. Ciężko było mi wybrać jakieś dobre cienie do powiek bo nie byłam w nich obeznana, a poza tym na rynku jest ich ogromny wybór, pewnego dnia będąc w sklepie H&M  skusiłam się na zakupienie cieni do bardzo modnego ostatnio przydymionego oka, jednym z powodów dla którego je kupiłam była także dość przyzwoita cena ,bo o ile się nie mylę kosztowała ona w granicach 15 zł za 5 kolorków.

W opakowaniu znajdują się 4 cienie perłowe oraz  1 matowy.
Cienie bardzo dobrze rozprowadzają się na powiece, dając piękny look oczom. Ja niestety jak na razie stosowałam tylko jeden odcień,więc mogę stwierdzić,że utrzymują się dość długo.


Tym czasem obiecuję,że jak nauczę się robić pięknie zadymione oczy to wstawie parę zdjęć,bo jak na razie to nie jest jeszcze to, co tak chciałabym żeby było.
Macie może jakieś sprawdzone firmy,jeśli chodzi o cienie do powiek? Co możecie polecić?
Czekam na wasze odpowiedzi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz