czwartek, 11 lipca 2013

Recenzja zielonych jajek czyli Holika Holika Green Tea Egg Soap - Mydełko do twarzy

Obiecałam, że w najbliższym czasie dodam recenzję kosmetyków jakie ostatnio dostałam i oto jedno z nich Holika Holika Green Tea Egg Soap - Mydełko do twarzy :)

Już od dłuższego czasu miałam chrapkę na ten produkt kosmetyczny, lecz te dość długie zwlekanie było spowodowane tym, że mam wrażliwą skórę i byle jakie mydełko zamiast nawilżać i oczyszczać
twarz, podrażniało mnie. Przeczytawszy opis mydełka postanowiłam jeszcze raz zaryzykować, cóż muszę przyznać, że jestem gadżeciarą i to również skłoniło mnie do zakupu.
Opakowanie kosmetyku przypomina wytłaczarkę …mydełka są w kształcie średniego jaja kurzego koloru zielonego (dostępne są również w innych kolorach), jeśli chodzi o zapach mydełka jest dość trudny do opisania, z pewnością nie jest to zapach zielonej herbaty. W moim przypadku jedno jajko starcza na ok. 1 miesiąc codziennego użytkowania, taki krótki okres czasu może wynikać z tego ,iż część mojej rodziny również go stosuje.
Kosmetyk jak już wspomniałam w poprzednim poście kosztuje: 33.20 zł  (8.62 EUR)
Kupić można go na My Asia.

Opis kosmetyku producenta:
Seria kosmetyków Smooth Egg Skin Egg Soap - Jest to bestseller w grupie produktów do oczyszczania skóry Holika Holika. Kolorowe jajka to dwa mydełka w uroczym opakowaniu. Jedno jajko wystarcza na ponad dwa miesiące codziennego użytkowania. Produkt wielofunkcyjny, może być stosowany przez wszystkich członków rodziny. Może być również ciekawą opcją na prezent dla bliskiej osoby. 
  • Holika Holika Green Tea Egg Soap - Mydełko do twarzy z zawartością ekstraktu z zielonej herbaty, który odświeża, oczyszcza i reguluje wydzielanie sebum.
  • Usuwa martwe komórki i koi skórę podczas oczyszczania, dlatego też produkt jest odpowiedni dla osób z wrażliwą i suchą cera gdzie skóra jest szorstka i szara
  • Produkt odpowiedni również dla osób z tłustą i mieszaną skórą gdyż działa antybakteryjnie
  • Przynosi odświeżenie i rozjaśnienie skóry, która po dłuższym stosowaniu staje się zdrowa i gładka
Moje wrażenie stosując mydełko:
Stosując to mydełko moja twarz stała się bardziej jaśniejsza, delikatna w dotyku, nawilżona, łagodna niczym skóra niemowlaka. Używając tego mydełka regularnie rano i na wieczór (można stosować według upodobania) zauważyłam, że na mojej skórze zmniejszyła się ilość niechcianych pryszczy. Twarz stała się bardziej oczyszczona nadając półmat skórze i pozostawiając ją bardziej zdrową. Jak dla mnie zakup tego kosmetyku okazał się strzałem w dziesiątkę.
Jedynym minusem jaki zauważyłam to po każdym umyciu mam uczucie ściągniętej skóry, który utrzymuje się kilka minut.
Mydełka można użyć na dwa sposoby:
  • Aplikacja, jako mydełko do twarzy: Stosować z niewielką ilością letniej wody. Utworzyć pianę w dłoniach, którą następnie nałożyć na twarz delikatnie masując okrężnymi ruchami. Po oczyszczeniu skóry spłukać wodą
  • Aplikacja, jako maseczka do twarzy: Stosować z niewielką ilością letniej wody. Utworzyć pianę w dłoniach, którą następnie nałożyć na twarz delikatnie masując okrężnymi ruchami, aż nastąpi zmiana konsystencji na gęsty krem. Pozostawić maseczkę na 5-10 minut następnie spłukać
Niewielka ilość wody wystarczy by mydełko się pieniło ^.^
Plusem sprzedającego jest z pewnością to, że do każdego zakupu kosmetyku umieszcza etykietkę z informacją jak go stosować. :p
Skład:
Myristic Acid, Stearic Acid, Triethanolamine, Lauric Acid, Sodium Lauryl Sulfate, Palmitic Acid, Glycerine, Purified Water, Sodium Hydroxide, My Asia Beauty, Disodium Lauryl Sulfosuccinate, Perfume, Hydrolyzed Egg Protein (Eggs White), Camellia Sinensis Leaf (Green Tea) Extract, Triclosan, Titanium Dioxide, Tetrasodium EDTA

Stosował ktoś z was już te mydełka? :)

1 komentarz:

  1. Zastanawiam się nad zakupem, na myAsia cena jest naprawdę atrakcyjna porównując do innych stron (na pinkmelon kosztują 50zł), tylko ,ze ostatnio zgromadziłam kilka kosmetyków do oczyszczania twarzy hehe żel lumene mam jeszcze pół tuby, 2 ivostiny z czego 1 dotaczałam gratis i pianka z misshy do usuwania kremu bb. Ale kusisz!!

    OdpowiedzUsuń