poniedziałek, 29 lipca 2013

Recenzja: Secret Key "High Lasting Sun Cream" SPF50+ PA+++

Ze względu ostatnio na dość duże upały stwierdziłam ,że odpowiednie będzie napisanie coś na temat kremu przeciwsłonecznego Secret Key "High Lasting Sun Cream" SPF50+, PA+++ jaki kupiłam na Azjatyckim Bazarze

W tubce znajduje się 50 ml produktu.

Krem przeciwsłoneczny był zapakowany w folijkę,więc z pewnością nie był wcześniej używany.

Opis produktu:
Ekstrakt z jagód zapobiega starzeniu się skóry,zmiękcza, nawilża oraz utrzymuje wilgotność przez długi czas. Nie zawiera oleju,dlatego jest odpowiedni dla każdego rodzaju skóry.
Moje wrażenia:
Odkąd stosuje ten krem moja skóra stała się nawilżona. Krem nie obciąża skóry, przyjemnie pachnie i bardzo dobrze zabezpiecza przed słońcem. Stapia się z cerą, łatwo się rozprowadza i już niewielka ilość tego kremu wystarcza na pokrycie całej twarzy. Idealnie nadaje się jako baza pod krem BB SkinFood Red Bean, o którym już pisałam w poprzednim poście. Cena jest naprawdę przystępna ,więc warto takowy produkt nabyć. Z czystym sumieniem polecam.
Skład:
Wyciągi z jagód, malin oraz jeżyn, wosk pszczeli, EGF, mieszanka tlenku tytanu oraz tlenku cynku.
Macie jakieś ulubione kremy przeciwsłoneczne?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz