niedziela, 7 lipca 2013

Paczka od My Asia...!!! :D

Jakiś tydzień temu przyszła do mnie paczka z zamówionymi przeze mnie kosmetykami z My Asia..było to moje pierwsze zamówienie internetowe oraz pierwsze azjatyckie kosmetyki. Emocje jakie targały mym wnętrzem były przeogromnie pozytywne i przepełnione dobrą energią...uśmiech na mojej twarzy nie rozstawał  się ze mną przez dość długi czas. W paczce znajdowały się zakupione przeze mnie kosmetyki + próbka kremu gratis....dość długo zastanawiałam się jakie wybrać..większość z nich wywoływała u mnie przejaw ogromnej chęci pozyskania ich..lecz mój fundusz nie przewidywał wykupienie wszystkich kosmetyków jakie znajdowały się w sklepie internetowym :p
Na paczkę czekałam zaledwie 2 dni za co należy się kolejny plus…a oto i one :D

Na umieszczonym zdjęciu poniżej znajdują się azjatyckie mydełka do twarzy w kształcie średniego jaja kurzego...więcej na temat tego kosmetyku już niebawem  :D ...kosztuje 33.20 zł.Holika Holika Green Tea Egg Soap - Mydełko do twarzy
Muuuaaa..!! ^.^
Próbka kremu BB Lioele Triple Solution BB Cream SPF30/PA++  na stronie sprzedawcy znajduje się również pełna wersja kremu ^.^
Próbka kremu kosztuje 4.60 zł :D
 Gratis jaki dostałam to próbka kremu Lioele Super Gold Snail BB...w swoim składzie zawiera
ekstrakt ze śluzu ślimaka oraz posiada wysoki filtr przeciwsłoneczny :)Na stronie sprzedawcy znajduje się również pełna wersja kremu ^.^
Pomimo,że dostałam tą próbkę gratis ..chciałam dla was sprawdzić w jakiej jest cenie,więc kosztuje 5.53 zł. :)

Dla tych, którzy chcą kupić krem,ale nie wiedzą czy będzie pasował im do karnacji polecam zamówienie próbek jest to nie wielki koszt,a możecie sprawdzić jaki krem bardziej do was pasuje i nie tracąc pieniędzy na kupno niesprawdzonych kosmetyków...kupić ten który jest dla was odpowiedni .. =)
Już niebawem pojawią się recenzje zakupionych przeze mnie  kosmetyków... ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz