sobota, 6 lipca 2013

Powitanie!! =)

Witam wszystkich na blogu poświęconemu azjatyckim kosmetykom. Na tym blogu będziecie mogli znaleźć wiele moich recenzji na temat kosmetyków z przeróżnych azjatyckich firm...zaczynając od SKIN FOOD, Secret Key, Holika Holika, It's Skin, Lioele.....kończąc na Suiskin oraz wielu innych. ;p

Zapraszam na odwiedzanie mojego bloga... ^.^

Czemu akurat azjatyckim kosmetykom?
A nuż temu,że zaczynając wędrówkę po azjatyckich kosmetykach..nie wiedziałam co będzie odpowiednie dla mojej skóry, ciężko było znaleźć recenzję kremów BB po polsku, czy innych azjatyckich wynalazków upiększających wygląd. Wiem,że wiele osób chcących kupić jakiś specyfik buszuje w internecie poszukując informacji o różnych wynalazkach,dlatego postanowiłam im,wam to ułatwić zakładając ten oto blog.

Teraz wypadałoby powiedzieć kilka słów o sobie..więc jestem maniaczką wszystkiego co azjatyckie,interesuje się Koreą oraz uczę się tego języka (na razie jestem samoukiem..dla tych co chcą zacząć swoją przygodę z językiem koreańskim polecam "Koreański. Kurs Podstawowy + CD" kupić można go w empiku ") poza tym moim hobby jest fotografia,k-pop (B2ST IS THE BEST ),muzyka i taniec.
Moje plany na przyszłość?.... z pewnością jest to ukończenie szkoły, dostanie się na dobre studia i również ich ukończenie,znalezienie dobrze płatnej pracy oraz  na deser podróż po AZJI..!!! :D

Nie pozostało mi nic innego jak zaprosić was odwiedzanie mojego bloga.. :)

Zapraszam...!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz