poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Recenzja: Avon, Arabian Glow, Bronzing Pearls - Puder brązujący w kulkach

Dzisiaj słów kilka o pudrze brązującym,zakupiłam go jakieś 2 miesiące temu bo był w promocji,ale z jakiś nieznanych mi przyczyn leżał gdzieś w głębi mojej toaletki. Robiąc ostatnio porządki wpadł mi w oko i stwierdziłam,że najwyższy czas zacząć go stosować. W środku opakowania znajdują się drobne kuleczki w różnych odcieniach,aby uzyskać ciepły ładny kolor należy pędzelkiem zmieszać ze sobą kolory jakie w nim się znajdują,a następnie nałożyć cienką warstwę bronzera na twarz, trzeba z nim uważać bo można przesadzić z nakładaniem i wtedy kolor ten strasznie będzie szpecił twarz.

Zakupiłam go w katalogu AVON, nie pamiętam dokładnej ceny tego produktu,ale tak 30-40 zł z pewnością za niego dałam.
Jeśli chodzi o wytrzymałość to jest z nim różnie,ale z pewnością całego dnia bez korekty nie wytrzyma,zapach natomiast nie powala,ale po nałożeniu pudru wcale go nie czuć.
Jest to mój pierwszy bronzer i na razie nie zapowiada się bym go zmieniała,no chyba,że zauroczy mnie jakiś inny puder w drogerii.
Skład:
Talc, Calcium sulfate, Calcium carbonatee, Lanolin alcohol, Lanolin acid, Isopropyllanolate, Octyl methoxycinnamate, Potassium alginate, Parfum, Sodium dehydroacetate, Phenoxyethanol, Rice starch, Bht, Butylparaben, Methylparaben, Propylparaben, Polysorbate 20, Tocopheryl acetate, Dehydroacetic acid, [+/- ci 77019,ci 77492,ci 77891].
 Chcecie bym przeprowadziła jakiś konkurs? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz