niedziela, 25 sierpnia 2013

Paczusia..!!!

Niedawno dotarły do mnie kosmetyki jakie miałam możliwość kupić w sklepie internetowym.
Zdecydowałam się na nie ze względu na to,że były w promocji, a ostatnimi czasy powiększyła mi się zawartość w „skarbonce” i stwierdziłam,że przydałoby się je na coś wydać ,ale przede wszystkim głównym powodem była chęć przetestowania ich.
Na paczkę nie musiałam czekać zbyt długo,bo już drugiego dnia(nie licząc weekend’u)  od wysłania jej trafiły do mnie. Kosmetyki znajdowały się w kopercie bąbelkowej, więc dostałam je w nienaruszonym stanie.

1.SUISKIN“Gentle Grain Foam Cleanser" w promocji zapłaciłam za niego 35.98 zł (pełna cena 71.95 zł)
3.BEAUTYFRIENDS Herb MASKPACK w promocji zapłaciłam 3.48 zł (pełna cena 6.95)
4.BEAUTYFRIENDS Collagen MASKPACK kosztuje 3.48 zł
6.BEAUTYFRIENDS Cereal MASKPACK kosztuje 3.48 zł
7.Lioele Dollish Veil VitaBB SPF25/PA++ kolor Gorgeous Purple próbka kosztuje 4.19 zł (pełny produkt kosztuje 69.70 zł)
Kosmetyki te można zakupić na My Asia.

Recenzja kosmetyków pojawi się już niebawem. ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz