czwartek, 1 sierpnia 2013

My Beauty Diary-Mexico Cactus Mask


 Opis produktu:
Cel: Nawodnienie i nawilżenie
Odpowiedni typ skóry: Wszystkie typy skóry, szczególnie dla skóry suchej i wrażliwej.
Uwaga:
Proszę umieszczać ten produkt w miejscu niedostępnym dla dzieci. Jeśli czujemy dyskomfort lub po użyciu pojawił się obrzęk, należy zakończyć stosowanie i skonsultować się z dermatologiem. Proszę nie używać tego produktu na rany lub obrzęk; wrażliwi użytkownicy proszeni są o wykonanie testu wrażliwości  skóry.
Otworzywszy opakowanie można było zauważyć kropelki płynu,esencji,maska była bardzo nią nasączona.
Moje wrażenia:
Jest to pierwsza bawełniana maska jaką miałam możliwość używać i stwierdzam,że zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Zastosowałam ją wieczorem po oczyszczeniu twarzy.
Trzymałam maskę tyle minut ile było określone na opakowaniu,następnie zdjęłam ją i pozwoliłam aby składniki odżywcze znajdujące się jeszcze na mojej twarzy w postaci małych kropelek wchłonęły się w głąb skóry. Efekty było widać od razu, skóra stała się nawilżona jak i nawodniona,gładka w dotyku i bardziej promienna :)..można powiedzieć,że dostała duży zastrzyk składników odżywczych. Z pewnością będę używać tego typu masek o wiele częściej.
Sposób użycia:
Po oczyszczeniu, rozłóż maskę i umieść ją na twarzy na 20-30 minut
Jeśli jeśli na twarzy zostało serum
,należy delikatnie wmasować to w skórę opuszkami palców. Nie myć twarzy po zastosowaniu maski,można kontynuować normalną codzienną pielęgnacjię skóry oraz  można nanieść krem na skórę. Aby uzyskać najlepsze rezultaty, zalecamy 2 do 3 aplikacji w tygodniu.
Otworzywszy opakowanie można było zauważyć kropelki płynu, której maska była bardzo nią nasączona.
A wy używacie takich azjatyckich maseczek? ^.^

1 komentarz:

  1. wiem jak wygląda maseczka ale brakuje mi twojego zdjęcia po terapi maseczkowej

    OdpowiedzUsuń